این قسمت این امکان را به شما می دهد تا مشکل و سوالاتی که در حین کار با سامانه با آن روبرو شده اید را از طریق تیکت مطرح نمایید ؛ که در اصطلاح به این کار ایجاد تیکت می گویند.
پشتیبانی متمرکز کاربران
درخواست پشتیبانی
مشکل در پرداخت و عدم دانلود جزوه
گزارش مشکل در سایت و اپلیکیشن
درخواست جزوه و کتاب ناموجود
فرم درخواست همکاری
ثبت درخواست فروش جزوه
اخذ قرارداد مابین
نظارت و بروزرسانی
تسویه حساب منظم
اختصاص کارتابل در سامانه BPMS
درخواست عودت وجه
درخواست عودت وجه
وجود مشکل در جزوه
وجود نقص در کل یا جزئی از جزوه
مغایرت در محتوی
کیفیت پایین اسکن در جزوات اسکن شده
نکاتی در مورد ارسال درخواست پشتیبانی، بهتر است بدانیم
لطفا یک عنوان مناسب برای درخواست خود انتخاب نمایید و از قرار دادن عنوان های کلی مانند:”سلام|سوال|درخواست|مشکل|و…” جدا خودداری بفرمایید چرا که تیکت شما پاسخ داده نخواهد شد.
فوریت را بر حسب نیاز انتخاب نمایید ، از آنجایی که درخواست هایی با فوریت بالا سریعتر پاسخ داده می شود لطفا فقط برای کارهای ضروری از این فوریت استفاده نمایید .
دقت نمایید که ارسال تیکت همانند یک نامه رسمی می باشد بنابراین از ادبیات رسمی استفاده بفرمایید .
از بکار بردن تعداد غیر معمول علامت سوال (؟؟؟؟؟) و یا علامت تعجب (!!!!) خودداری نمایید چرا که متن شما از حالت رسمی خارج شده و تاثیر منفی روی خواننده می گذارد.
بسیار اهمیت دارد که در استفاده از سیستم پشتیبانی تنها از حروف و زبان فارسی استفاده شود. استفاده از حروف انگلیسی برای زبان فارسی ( فینگلیش ) مطلوب نمی باشد .