دانلود مقاله

ارسال درخواست (تیکت)

این قسمت این امکان را به شما می دهد تا مشکل و سوالاتی که در حین کار با سامانه با آن روبرو شده اید را از طریق تیکت مطرح نمایید ؛ که در اصطلاح به این کار ایجاد تیکت می گویند.

پشتیبانی عمومی و متمرکز

در این بخش می توانید مسائل و موارد مشکلات مربوطه به مشکلات پرداخت و درگاه پرداخت، مشکلات خرابی لینک جزوات، درخواست لینک جزوه خریداری شده و مسائل درخواست همکاری، درخواست جزوه را بیان کنید.

پشتیبانی حقوقی

پیگیری مسائل مالی ویژه فروشندگان و موارد حقوقی و اعلام خرابی و وجود باگ در سیستم را در این قسمت مستقیما با مدیریت در میان بگذارید.

درخواست عودت وجه

در این بخش در صورت نارضایتی از محصول و خدمات خریداری شده، می توانید درخواست خود را ثبت کنید.
⚠️ راهنمای ارسال درخواست

– برخلاف تماس تلفنی و محاوره شفاهی که قابل استناد و پیگیری نیست. مکاتبات داخل تیکت ثبت و قابل پیگیری می باشند.

– با توجه به آنکه درخواست شما مرتبط با کدام بخش سامانه می باشد ، تیکت شما جهت بررسی به واحد مربوطه ارجاع داده خواهد شد.

-دقت نمایید سامانه پشتیبانی به صورت آفلاین بوده و باید منتظر بمانید تا کارشناسان پاسخ شما را بدهند، بنابراین از تکرار ارسال درخواست خودداری نمایید.

-هنگامی که درخواست شما توسط کارشناسان پاسخ داده شود توسط ایمیل یا پیامک آگاه خواهید شد.

-به هیچ عنوان به ایمیل اطلاع رسانی یا پیامکی که جهت اطلاع رسانی برای شما ارسال میشود پاسخ ندهید چرا که هیچ گاه به دست ما نخواهد رسید.

-در صورتی که مایل هستید موضوع جدیدی را مطرح نمایید از طرح آن در تیکت های موجود خودداری نمایید و برای موضوع جدید درخواست جدید ایجاد نمایید.

-این موضوع را در نظر بگیرید که واحد پشتیبانی در جریان مشکل شما نیست و شما باید مشکل را به صورت کامل شرح دهید.