– برخلاف تماس تلفنی و محاوره شفاهی که قابل استناد و پیگیری نیست. مکاتبات داخل تیکت ثبت و قابل پیگیری می باشند.
– با توجه به آنکه درخواست شما مرتبط با کدام بخش سامانه می باشد ، تیکت شما جهت بررسی به واحد مربوطه ارجاع داده خواهد شد.
-دقت نمایید سامانه پشتیبانی به صورت آفلاین بوده و باید منتظر بمانید تا کارشناسان پاسخ شما را بدهند، بنابراین از تکرار ارسال درخواست خودداری نمایید.
-هنگامی که درخواست شما توسط کارشناسان پاسخ داده شود توسط ایمیل یا پیامک آگاه خواهید شد.
-به هیچ عنوان به ایمیل اطلاع رسانی یا پیامکی که جهت اطلاع رسانی برای شما ارسال میشود پاسخ ندهید چرا که هیچ گاه به دست ما نخواهد رسید.
-در صورتی که مایل هستید موضوع جدیدی را مطرح نمایید از طرح آن در تیکت های موجود خودداری نمایید و برای موضوع جدید درخواست جدید ایجاد نمایید.
-این موضوع را در نظر بگیرید که واحد پشتیبانی در جریان مشکل شما نیست و شما باید مشکل را به صورت کامل شرح دهید.
نظارت و بروزرسانی
نظارت و بروزرسانی دائمی محصولات جدید و موجود در سایتتسویه حساب منظم
تسویه حساب دوره ای ماهانه به صورت منظم برای فروشندگان سایترابط کاری کاربر محور
رابط کاری به ساده ترین و کارامد ترین نحو ممکن طراحی شده استهمگام با استاندارد های جهانی
تمامی مقاله با بالاترین استاندارد های ممکن نگارش و ارائه می شوندوبسایت سجسا با هدف پوشش و ارائه مطالب و مقاله های تخصصی در محور های فنی و مهندسی یاد شده جهت برآورده کردن نیاز تخصصی برای دانشجویان و شاغلین و کارفرمایان محترم فعال در حیطه های فنی و مهندسی کشور و با رویکرد دعوت به همکاری متخصصان و پژوهشگران مطرح کشور، در سال 1399 با تیمی متخصص و با بروزترین متدهای جهانی طراحی و تولید شده و اماده بهره برداری می باشد.